دیجی نیوز

آیفون ۱۵ با دوربین ۴۸ مگاپیکسلی رونمایی می‌شود؟

یکی از ارتقا های عمده برای سیستم دوربین آیفون 15، افزایش لنز اصلی به 48 مگاپیکسل است که با آیفون 15 پرو مطابقت دارد. با این حال، هر دو دوربین به طور پیش فرض عکس های 24 مگاپیکسلی می گیرند تا فضای ذخیره سازی شما را حفظ کنند. برای استفاده از دوربین 48 مگاپیکسلی آیفون 15 برای گرفتن عکس ها با بیشترین جزئیات، همراه ما باشید.

سال گذشته اپل اولین دوربین اصلی 48 مگاپیکسلی خود را با آیفون 14 پرو و پرومکس راه اندازی کرد که قادر به گرفتن تصاویر ProRAW بود، در حالی که آیفون 14 نرمال با یک لنز اصلی 12 مگاپیکسلی باقی ماند.

امسال، بر خلاف سال گذشته تمام مدل‌های آیفون 15 دوربین اصلی 48 مگاپیکسلی دارند. در حالی که ۱۵ پرو و پرومکس قادر به گرفتن عکس‌های ProRAW هستند، حالت جدیدی به نام HEIF Max 48MP وجود دارد که تمام مدل‌ها می‌توانند از آن استفاده کنند.

با اینکه حالت جدید HEIF Max 48MP امکان ثبت تصاویر با وضوح بالا در حجم فایل‌های بسیار کوچکتر حدود 5 مگابایت را فراهم می‌کند، شاید شما نخواهید که همیشه از این حالت استفاده کنید.

اما وقتی می‌خواهید بیشترین میزان جزئیات را ثبت کنید که امکان برش و ویرایش بیشتری را برای شما فراهم می‌کند، استفاده از تمام قدرت 48 مگاپیکسلی دوربین آیفون 15 همان چیزی است که شما می‌خواهید.

alipilban وب‌سایت

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *